اخبار

نتیجه شفافیت در ارائه خدمات جلب رضایت مردم است

نتیجه شفافیت در ارائه خدمات جلب رضایت مردم است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: در هر مجموعه و دستگاهی باید مدیریت و خدمات شفاف باشد تا رضایت‌ ارباب رجوع جلب شده و شبهات از بین برود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی، ۱۸ شهریورماه، در جلسه‌ تبیین سیاست‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: در هر سازمانی برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف در آینده و سیستم ارزیابی وجود دارد که مفهوم اصلی هر سازمانی را ارائه می‌دهد.

وی افزود: ما به‌ عنوان سازمان فرهنگی و هنری اهدافی داریم که برای ما مشخص شده و همگی درصدد دستیابی به آن‌ها هستیم و از آنجایی که در هر سیستمی مردم و مسئولین انتظارات و مطالباتی از هم دارند باید با ارائه خدمات بهتر در جهت رفع این انتظارات تلاش کرد.

حجت‌الاسلام خدایاری، بیان کرد: نتیجه تعدادی از ارزیابی‌ها از عملکرد این نهاد، وجود نارضایتی  بوده که برخی از نارضایتی‌ها در خصوص امنیت، تعامل و شایعات مطروحه است که این نارضایتی در صورت ادامه به تعامل و ارتباطات آسیب بسیاری زده و در صورت عمیق شدن خطرناک می‌شود.

وی ادامه داد: باید مدیریت و خدمات شفاف باشد تا رضایت‌ ارباب رجوع در هر نهاد و سازمانی جلب و شبهات به وجود آمده در عملکرد ادارات از بین برود و توازن انتظارات و خدمات بین مردم و مسئولان برقرار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: اعتبار هر سیستم و کشوری مردم آن هستند و برای حفظ و بقای سیستم از انرژی و وجود مردم باید بهره‌مند شد تا محبوبیت سیستم در بین ملت افزایش یابد و این امر در صورتی اتفاق میفتد که ادارات و نهادها وظیفه خود را به نحو شایسته انجام داده و مردم از خدمات راضی باشند.

۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید