• بیانیه سطح توافق خدمات

مراجعین محترم:بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی را به آگاهی میرساند:

تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری پیشنهادات و انتقادات، نظرات و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پیشنهادات و انتقادات، امکان مشاهده پرسش های متداول از طریق مراجعه به بخش پرسش های متداول ، امکان مشاهده مناقصات و مزایده ها از طریق بخش مناقصه و مزایده ها ، امکان دریافت خدمات الکترونیکی از بخش خدمات الکترونیکی به صورت تمام وقت می باشد.

به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضیان اعلام و در صورت درخواست مراجعه حضوری، در اولین فرصت مناسب برای ایشان تعیین وقت گردد.

حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با اداره کل می توانید به صفحه تماس با ما  مراجعه فرمایید..

تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای اداره کل بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود و در صورت نیاز این کار در پایان روزهای هفته انجام خواهد شد.

برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا، شامل خطاهای فنی و غیر فنی به  دفتر فناوری اطلاعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان آذربایجان غربی از طریق پست الکترونیک info@ershad-ag.ir گزارش فرمائید.

 

ساعت کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی

شنبه الی پنج شنبه ساعت7:45صبح الی 14:45ظهر